Точно во 13:13 часот, возот ICE 90 „Донаувалцер“ тргна кон Хамбург. Немаше доцнење, дуваше ветер однадвор, а возот тргна малку по 13:13 часот, . Возот ICE 90 за Хамбург беше многу полн. Кога возот влезе во тунелот веднаш зад Виена Мајдлинг, се стемни.
По околу 15 минути возење, се слушна ненадејно сопирање и сите светла се изгаснаа.
Следеа две брзи најави: возот ќе продолжи во следните пет до десет минути, требаше да се поправат „техничките грешки“. Ова соопштение беше повторено уште еднаш, но беше последно од ваков вид.
„Десетте минути“ се претворија во неколку часа. Возот немаше електрична енергија, па немаше светла, немаше климатизација, ништо.
По првите неколку часа, железничкиот персонал го испразни бистрото на возот и сè беше дистрибуирано бесплатно. Тим од персонал помина низ возот и им делеше пијалаци на патниците, како и храна.
Еден дефект следеше друг. Првичниот план беше друг воз да пристигне од Германија и да го поврзе расипаниот воз за да го однесе до Санкт Пелтен. Но, пристигнатиот воз не можеше да се поврзе.
Друга опција беше сите патници да бидат евакуирани со помош на пожарникари од еден воз до друг, но и тоа не успеа.
По околу шест часа во темница, делумно без сигнал на мобилни телефони, 400 луѓе беа евакуирани преку повеќе од 100 скалила од излезот за евакуација.
Многу волонтери беа подготвени да помогнат, делеа пијалаци, сендвичи со колбаси, а беше организиран и транспорт за да се однесат патниците до Санкт Пелтен или Виена, објавува Телеграф.
Беше околу 19:30 часот, и сите што претходно седеа во длабока темнина конечно можеа да ја видат светлината.