Наставата во ОУ „Владислав Рибникар“ продолжи утринава, по трагичното пукање на 3 мај, а денеска ќе биде различно по тоа што учениците од VII-2 одделение ќе доаѓаат на настава попладне.
Наставата се одвива од осум часот наутро и од 13 часот во попладневната смена.
Снежана Вуковиќ од Министерството за образование за РТС изјави дека децата во основното училиште „Владислав Рибникар“ ќе имаат повеќе часови отколку во изминатите две недели, кога децата имаа по два до три часови на ден.
Таа напомена дека Министерството за образование последователно слушнало за терапевтските методи на докторот кој Министерството за здравство како еден од експертите го ангажирал по трагедијата во училиштето да работи со деца и дека методите на овој лекар не биле препознаени и верификувани.
„Денеска ќе биде поинаку по тоа што попладне на часови ќе доаѓаат ученици од VII-2. Тие самите инсистираа да разговараат со колеги терапевти. Ние сме во постојан контакт со нив, секојдневно комуницираме. Инсистираа да почнат часови по физичко и здравствено образование. Утре почнуваат со физичко образование и географија. Ајде да одиме постепено, полека во согласност со потребите и желбите на децата“, рече Вуковиќ.
Таа нагласи дека, доколку родителите забележат дека децата се плашат и немаат потреба да влегуваат во училишните простории, детето не мора да доаѓа на училиште бидејќи тоа би било „ново насилство врз детето и никој од Министерството и стручните кругови не инсистира на овој”.
„Многу е важно да имаме само писмена изјава од родителите дека детето не доаѓа и да се следи што се случува со тоа дете. Би било добро децата да имаат онлајн часови за оние што не сакаат, но информациите се такви што родителите воопшто не сакаат настава, сакаат прекин и крај на учебната година“, нагласи Вуковиќ.
Таа додаде дека е важно што во текот на изминатата недела на училиште биле повеќе од 750 ученици, но и околу 130 ученици кои биле со наставниците на активности кои не се одвивале на училиште.
„Заклучивме дека е важно да им се овозможи на децата да бидат дел од училишниот простор“, рече таа.
Вуковиќ рече дека Министерството за образование формирало работна група во соработка со Здружението на психолози на Србија, Институтот за ментално здравје, Министерството за здравство и Катедрата за психологија на Филозофскиот факултет.
На прашањето дали тоа што децата сакаат да се вратат на училиште е доволен критериум, Вуковиќ изјави дека тоа не е доволно, туку дека е важно да се слушаат децата и нивните потреби, особено во клас VII-2.
Повеќе од 200 родители не сакаат нивните деца да се вратат на училиште.