ЕУ става крај на политичкото рекламирање на Фејсбук и Инстаграм, новите правила на сила од октомври

Од:

Компанијата Мета, под чии рамки работат Инстаграм и Фејсбук, објави дека целосно ќе ја откаже опцијата за политичко и изборно рекламирање во земјите на ЕУ од октомври.

Објавата на Мета е одраз на одлуката што Google ја објави минатиот ноември, истакнувајќи го отпорот на големите технолошки компании кон правилата на ЕУ насочени кон ограничување на нивната моќ и обезбедување поголема одговорност и транспарентност.

Законот на Европската унија, исто така наречен Регулатива за транспарентност и таргетирање на политичкото рекламирање, кој ќе се применува од 10 октомври, стапува на сила поради растечкиот број дезинформации и странско мешање во изборите во земјите-членки.

Законот бара од големите технолошки компании јасно да го означат политичкото рекламирање на своите платформи, кој платил за него и колку, како и на кои избори се однесува, или ризикуваат казни до шест проценти од нивниот годишен промет.

„Од почетокот на октомври 2025 година, повеќе нема да дозволуваме политички, изборни и социјални реклами на нашите платформи во ЕУ“, изјави Мета.

Тие исто така изјавија дека ова е тешка одлука за компанијата.

„Веруваме дека персонализираните реклами се од клучно значење за широк спектар на огласувачи, вклучувајќи ги и оние вклучени во кампањи за информирање на гласачите за важни социјални прашања што го обликуваат јавниот дискурс“, се вели во соопштението.

Би можело да ве интересира

Анкетерите ги прашаа Украинците што со Зеленски по војната

Медведев: Испораката на томахавк ракети може лошо да заврши за сите, пред се за Трамп

Предраг Петровиќ

Каде Македонците ја бараат дигиталната забава

Германската полиција уапси Хрват поради дрон над аеродромот

Раперот Шон Комбс „Диди“ осуден на четири години и два месеци затвор

Израелците го послушаа Трамп: Армијата доби наредба за Газа, нападите се запрени