ЕУ става крај на политичкото рекламирање на Фејсбук и Инстаграм, новите правила на сила од октомври

Од:

Компанијата Мета, под чии рамки работат Инстаграм и Фејсбук, објави дека целосно ќе ја откаже опцијата за политичко и изборно рекламирање во земјите на ЕУ од октомври.

Објавата на Мета е одраз на одлуката што Google ја објави минатиот ноември, истакнувајќи го отпорот на големите технолошки компании кон правилата на ЕУ насочени кон ограничување на нивната моќ и обезбедување поголема одговорност и транспарентност.

Законот на Европската унија, исто така наречен Регулатива за транспарентност и таргетирање на политичкото рекламирање, кој ќе се применува од 10 октомври, стапува на сила поради растечкиот број дезинформации и странско мешање во изборите во земјите-членки.

Законот бара од големите технолошки компании јасно да го означат политичкото рекламирање на своите платформи, кој платил за него и колку, како и на кои избори се однесува, или ризикуваат казни до шест проценти од нивниот годишен промет.

„Од почетокот на октомври 2025 година, повеќе нема да дозволуваме политички, изборни и социјални реклами на нашите платформи во ЕУ“, изјави Мета.

Тие исто така изјавија дека ова е тешка одлука за компанијата.

„Веруваме дека персонализираните реклами се од клучно значење за широк спектар на огласувачи, вклучувајќи ги и оние вклучени во кампањи за информирање на гласачите за важни социјални прашања што го обликуваат јавниот дискурс“, се вели во соопштението.

Би можело да ве интересира

Русите ја погодија полската амбасада во Киев

(ВИДЕО) Голема закана: Повторно дронови над воените бази во Данска

Кошмарно утро во Киев: Русија изврши еден од најголемите напади врз главниот град на Украина

По 10 години, ОН повторно воведе сеопфатни санкции врз Иран

ВИДЕО: Стампедо предизвика индискиот актер и политичар, најмалку 36 мртви

Катастрофа во Русија: Воз излезе од шините, изби голем пожар – густ црн чад над областа