ССНМ: Паднаа маските од медиумските закони

Од:

Со усвојувањето на амандманот на ВМРО-ДПМНЕ и на ДУИ за проширување на ингеренциите на Агенцијата за медиуми, за набљудување на работата и на печатените и интернет медиумите, конечно е разоткриена вистинската намера на инсистирањето за носењето на медиумските закони, констатира Сојузот на синдикатите на новинарите на Македонија.

„Тоа не се барање од Европската унија, како што впрочем и соопшти делегацијата на ЕК во Македонија, ниту се обид да се адресираат клучните прашања во медиумската сфера – рекламирањето како алатка за корупција и гушењето на слободата на изразувањето во редакциите. Овие прашања воопшто ги нема во предложената легислатива! Овој закон е проект за ставање под контрола и на печатените и на интернет-медиумите, како и дисциплинирање на електронските медиуми со казни, за да не мораат да се поткупуваат со реклами“, образложи ССНМ во вчерашното соопштение.

Според синдикатот, конечно се покажало дека јавните дебати и расправи, експертизите од ОБСЕ и Советот на Европа, биле со цел да се одглуми транспарентност и инклузивност на еден “малициозен процес за ставање под контрола или озаконување на веќе постојната контрола врз јавниот збор и јавното мислење“.

Би можело да ве интересира

Мицкоски: Дезинформациите и неоснованите критики се најголем предизвик денеска за медиумската сцена и самата демократија

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми