На изборите во април порталите надвор од контрола

Од:

Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги денеска ја донесе Методологијата за мониторинг на изборното медиумско претставување преку радио и телевизиските програмски сервиси за време на изборни процеси.

Агенцијата во соопштението наведува дека нема да врши надзор врз изборното медиумско претставување на интернет порталите бидејќи не постојат предуслови за тоа.

Методологијата заедно со ставот на Агенцијата да врши надзор врз изборното медиумско претставување на интернет порталите се објавени на веб страницата на Агенцијата www.avmu.mk.

Би можело да ве интересира

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми

Владата апелира медиумите кои емитувале видео и фото материјали од погребот на жртвите да ги повлечат