Клиентелизмот и натаму присутен во медиумите

Од:

Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.

Ова е заклучок од третото мерење на индексот на клиентелизмот во медиумите, кое го спроведува Партнерство за општествен развој од Хрватска и уште седум организации од регионот, меѓу кои и Паблик од Македонија.

Земјава забележа мал регрес во индексот за 2017 година, кој сега изнесува -0,58. Србија бележи мал напредок со индекс од -0,5, додека индексот на Црна Гора стагнира (-0,55). Регрес е забележан и кај Хрватска (- 0,32), Романија (-0,67) и Босна и Херцеговина (-0,67).

Би можело да ве интересира

Мицкоски: Дезинформациите и неоснованите критики се најголем предизвик денеска за медиумската сцена и самата демократија

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми