Дигитална трка „Race for the cure“ за подигнување на свеста за ракот на дојка

Од:

Во пресрет на октомври и во рамките на активностите на Националната кампањата за рак на дојка, на 25, 26 и 27 септември здружението „Борка – за секој нов ден“ ќе ја организира најголемата европска дигитална трка „Race for the cure“ во соработка со „Think Pink Europe“.

Со цел да се подигне јавната свест за ракот на дојката, оваа кампања се одвива во речиси сите европски држави истовремено, а вклучени се повеќе од 42 организации.

Повеќе детали за трката, „Борка – за секој нов ден“ ќе соопшти денеска на прес-конференција.

Би можело да ве интересира

(ВИДЕО) Филиповска за канцерот: 50 отсто бев излечена во Истанбул, 50 отсто ме излечија во Македонија

А1он

„Приказната продолжува“ за децата кои победиле канцер: Старото училиште во селото Кучково станува Регионален центар за рехабилитација

Национална конференција „Справување со предизвиците во борбата со ракот на дојка“

А1он

„Борка“: Да се овозможат навремени прегледи за рано откривање на ракот на дојка

Ана Ололовска

Халк Осигурување АД Скопје втора година по ред ја поддржува кампањата подигнување на свесноста за ракот на дојка

Ана Ололовска

Одбележување на месецот за борба против рак на дојка

Ана Ололовска