Автобусот на „Дурмо турс“ имал уред за манипулација на брзината, тврди возач од компанијата

Од:

Автобусот на „Дурмо турс“ имал уред за манипулација на брзината за 12-13 километри на час и секој возач можел да го користи кога сака, истакна возач вработен во „Дурмо турс“ на денешното рочиште за автобуската несреќата кај Ласкарци.

Сведокот Филип Наумовски, осум години работел во „Дурмо турс“ како возач, а по потреба бил и кондуктер.

– Автобусот дента го возевме јас, Џемаил и Мануел. Првата тура од Гостивар за Скопје и назад во 7 часот мислам дека ја возеше Мануел. Потоа во 11 часот турата мислам дека ја возеше Џемаил. Во тој период Мануел беше на дневен одмор, како пауза, изјави Наумовски.

Автобусот, објасни сведокот, го возел од наплатната Глумово до Гостивар и не забележал ништо невообичаено.

– Во 14:30 за Скопје возеше колегата Мануел. Во автобусот бевме и јас и Џемаил. За време на возењето тој не се пожали за никакви здравствени или технички проблеми, изјави Наумовски.

Во 16:50 тргнавме со Мануел од Скопје и јас се симнав во Ѓорче Петров.

– За несреќата ми кажа Џемаил и јас отидов на местото на несреќата. Кога стигнав, го видов Мануел и го прашав што се случи. Тој ми одговори „не знам што се случи”, рече Наумовски.

Претходно, сведокот кажа дека автобусот дента, цело време возел на една тахографска лента.

– Тахографските ленти седеа во кутија во автобусот. Таму ги стававме старите и стававме нова. Сите возевме на една лента. Знаевме дека не треба, ама така правевме. Дента јас не ја пополнив тахографската лента, не знам дали некој во гаража, изјави Наумовски.

Тој рече дека ниту Дурмиш Белули, ниту Ремзи Мифтари, додека работел, не побарал или ги контролирал тахографските ленти.

Во автобусот рече дека имало уред за манипулација, што бил поставен неколку месеци откако се вработил во „Дурмо турс“.

– Бесник и јас отидовме заедно во една фирма. Прво со еден после со друг автобус. Јас бев тогаш неколку месеци примен. Тоа беше во една фирма во Железара. Бесник во фирмата побара да се стави копче да лажира да покажува помала за 12-13 километри брзина, изјави сведокот.

Појасни, дека знаел дека сите три автобуси на таа релација имаа таков уред.

Прашан дали сам како возач смеел да одлучи да го извади уредот, сведокот рече дека тој само што се вработил и не можел такво нешто.

Сведокот појасни и дека доколку имале проблем со автобусот за тоа му кажувале на Ремзи Мифтари, кој кажувал кој автобус може да де вози на која релација.

Судскиот процес го води судијката Диана Груевска Илиевска, а застапник на обвинението е јавниот обвинител Дарко Јакимовски.

За автобуската несреќа што се случи на 13 февруари годинава кај селото Ласкарци, во која загинаа 16 лица, а 37 беа потешко повредени обвинети се шест лица.

Сопственикот на „Дурмо турс“, Дурмиш Белули, одговорниот за транспорт во формата Ремзи Мифтари и возачот на автобусот Маноел Трифуновски се товарат за сторени тешки дела против безбедноста на луѓето и имотот во сообраќајот, додека тројцата вработени во станицата за технички преглед Игор Ѓорѓиевски, Горан Дуковски и Јане Боварски за соучество во истото дело.

Би можело да ве интересира

Обвинителството бара повисоки казни за автобуската несреќа кај Ласкарци

Предраг Петровиќ

ЗНМ со поддршка кон колешката од МИА Ангела Рајчевска

Новинарка на МИА вербално нападната од обвинетиот Горан Дуковски во случајот „Ласкарци“

Само во судството на СДС и ДУИ првообвинетиот добива најмала, а шестообвинетиот најголема казна реагира ВМРО-ДПМНЕ

Обвинителот во „Ласкарци“ најави преиспитување на казните

Пресуда за „Ласкарци“: 14 години затвор за возачот на автобусот, сопственикот на „Дурмо Турс“ доби најблага казна од сите обвинети

Александар Тодески