ААВМУ: Медиумите да ја усогласат програмата со деновите на жалост

Од:

Агенцијата за аудио и аудиовизулени медиумски услуги ги повика радиодифузерите денеска и утре да ја прилагодат програмата поради деновите на жалост прогласени по тешката сообраќајна незгода на автопатот Скопје-Тетово кај селото Ласкарци.

Музиката треба да биде од жанровите соодветни за денови на жалост, а емитувањето на забавни шоу програми, хумористички емисии или играна програма од жанрот комедија, да се одложи за други денови од неделата.

– Доколку тоа го дозволуваат веќе склучените договори, препорачливо е овие два дена да не се емитува рекламирање, се наведува во соопштението.

Од Агенцијата нагласуваат дека јавниот радиодифузен сервис и радиостаниците кои доброволно пријавиле дека ќе емитуваат одреден процент домашна музика од македонски автори и автори на етничките заедници, денеска и утре се ослободуваат од оваа обврска.

Би можело да ве интересира

Мицкоски: Дезинформациите и неоснованите критики се најголем предизвик денеска за медиумската сцена и самата демократија

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми