Молеровиќ: Во Македонија има премиум кадри, ние им нудиме можност за светска маркетинг кариера

Од:

„Кога одлучив да се вратам од Америка, со целото семејство за да ја отворам компанијата во Македонија, најголемата дилема ми беше дали ќе успеам да најдам искусни луѓе. Во Македонија немаше луѓе со искуство да менаџираат милионски суми на буџети за дигитален маркетинг. Но успешните луѓе ги имаат истите потенцијали секаде, во LeanSEM ние им ги даваме и истите можности за развој“, изјави за Телма, Ненад Молеровиќ, основач на маркетинг агенцијата LeanSEM.

Ненад Молеровиќ, е Македонец кој се враќа од Америка каде работел како дигитал маркетинг директор во повеќе копмании меѓу кои и UpWork. Таму ја согледал потребата од премиум дигитал-маркетинг агенција, која ќе работи со дигиталните компании од Силиконската Долина, на начин каков се бара во 21 век. Се враќа во Македонија за да креира тим од маркетинг експерти, кои би одговориле на овој предизвик. Така почнува приказната на LeanSEM, македонска маркетинг агенција која веќе 5-та година успешно работи за компании од Калифорнија, поконкретно од Силиконската долина.

Како дојде до идејата дека е потребна ваква агенција?

Како внатрешен човек во маркетинг тимовите на UpWork и останатите компании, Ненад соработувал со повеќе маркетинг агенции. Согледал дека еден маркетинг акаунт директор кој има над 15 клиенти може да посвети максимум 2 часа во неделата на вашата компанија. Доколку сакате растете брзо, имате сериозни буџети и сакате да видите резултати тоа е премалку. Така доаѓа до идејата да создаде дигитал маркетинг агенција каква што нема на пазарот. Агенцијата би работела само со премиум клиенти кои бараат сериозни резултати и посветеност, а тимот на LeanSEM, би работел како нивен внатрешен тим. Ненад објаснува дека тие креираат концепт на работа преку кој клиентите од Калифорнија ќе го добијат и потребното внимание, а не само експертизата.

„Наша конкуренција не се маркетинг агенциите, туку интерните тимови на клиентите. Ние им ветуваме дека резултатите кои ќе ги добијат, се подобри и од тоа да вработат цел интерен дигитал маркетинг тим“, изјави Ненад за Телма.

Денеска компанијата има над 50 клиенти и е во постојана потрага по најквалитетните маркетери, на кои им се дава шанса да се „натпреваруваат“ во светската маркетинг „лига“. Главната алка на успехот на агенцијата се вработените, кои проактивно учествуваат во носењето на одлуки. Меѓу нив е и Габи-Габриела Лазова – една од акаунт директорите. Според Габи, тимот на LeanSEM е константно отворен за проширување. Во моментов отворени се неколку позиции за работа во LeanSEM, тие покрај маркетерите (кои постојано ги бараат), отвораат можност за вработување и за SEO експерти и за Web Developer-и.

Според неа, тука може да очекувате сопствен професионален раст и развој навистина брзо. „Вработените можат да очекуваат дека вредноста која ја креираат за LeanSEM и за клинетите ќе биде соодветно наградена. Мислам дека тоа е особено важно за луѓето кои се зависни од резултати“.

Околу тоа што треба да имаат идните LeanSEM маркетери Ненад дополнува дека тоа се: работната култура, потенцијалот за оваа работа, и најважно да бидете зависници од резултати – impact addicts.

Доколку сакате да аплицирате за работа во LeanSEM, погледнете ги отворените позиции.

ПР Текст

Би можело да ве интересира

Која е маркетинг професијата на новото време?

А1он

Малку познати факти за нетворк маркетинг

Ана Ололовска

Конференција за дигитален маркетинг AllWeb

Ана Ололовска

Во Струга тренинг-обука посветена на современите маркетинг практики

Наум Локоски

AllWeb – конференција за предизвиците во дигиталниот маркетинг

Ана Ололовска

Конференција за современ маркетинг

Ана Ололовска