Кока-кола и натаму највреден светски бренд, на второ место е Епл

Од:

Консултантската компанија Интербренд во овогодинешниот извештај ја рангира Кока-кола на прво место на листата највредни брендови.

Надмоќта на Кока-кола и не е некоја голема новина, со оглед на тоа што овој бренд на врвот се наоѓа веќе 13 години. Интербренд проценува дека брендот е вреден 77,8 милијарди долари.

На второ место оваа година се искачи Епл, чиј бренд е вреден повеќе од 76 милијарди долари, а на трето место се наоѓа ИМБ со 75 милијарди долари.

Би можело да ве интересира

Петрушевски: Трпе Деановски од УПОЗ со плата од 104.000 денари, додека со Трендафилов ги лажат работниците за минимална плата

Средба Бежоска − Шиаочин Ју: Светската банка изрази задоволство од напорите на Народната банка за членството на земјава во СЕПА

Со името на Коста Шапков, првиот пациент во Жан Митрев, почна да се испишува и историјата на клиниката

Петрушевски: Народот на минималец, а Слободан Трендафилов синдикалецот на батерии од СДС и Левица со плата од 75.000 денари

Филипче: Власта нема желба да ги покачи платите, затоа партиски го напаѓа Синдикатот

Во тек се преговорите со откупувачите за новата реколта тутун