Кока-кола и натаму највреден светски бренд, на второ место е Епл

Од:

Консултантската компанија Интербренд во овогодинешниот извештај ја рангира Кока-кола на прво место на листата највредни брендови.

Надмоќта на Кока-кола и не е некоја голема новина, со оглед на тоа што овој бренд на врвот се наоѓа веќе 13 години. Интербренд проценува дека брендот е вреден 77,8 милијарди долари.

На второ место оваа година се искачи Епл, чиј бренд е вреден повеќе од 76 милијарди долари, а на трето место се наоѓа ИМБ со 75 милијарди долари.

Би можело да ве интересира

Во тек се преговорите со откупувачите за новата реколта тутун

Државниот инспекторат за животна средина се врати во матичното Министерство

Триесеттина патници дневно на повторно воспоставената железничка линија Скопје-Куманово-Скопје

Што растеше побрзо – платите или цените?

Доналд Трамп назначи бизнисмен со српско потекло за шеф на државната банка

Намален прометот во индустријата