Кока-кола и натаму највреден светски бренд, на второ место е Епл

Од:

Консултантската компанија Интербренд во овогодинешниот извештај ја рангира Кока-кола на прво место на листата највредни брендови.

Надмоќта на Кока-кола и не е некоја голема новина, со оглед на тоа што овој бренд на врвот се наоѓа веќе 13 години. Интербренд проценува дека брендот е вреден 77,8 милијарди долари.

На второ место оваа година се искачи Епл, чиј бренд е вреден повеќе од 76 милијарди долари, а на трето место се наоѓа ИМБ со 75 милијарди долари.

Би можело да ве интересира

Мицкоски: Регионалната иницијатива „Отворен Балкан“ е платформа за поврзување на регионот со светот

MINT Fintech Group ја поддржа eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер

АД МЕПСО ги прекинува сите видови на донации и спонзорства до крајот на оваа година

Матарела повика на отстранување на бариерите кои го попречуваат влезот на италијанските производи на кинескиот пазар

Предраг Петровиќ

Победата на Доналд Трамп на американските избори го зајакна доларот во однос на еврото

Буџетот за 2025 година усвоен на владина седница