Речиси половина од вработените во македонските фирми не им велат „благодарам“ на потрошувачите за нивната посета. Истражувањето на хрватската агенција „Хераклеа“ ја сместува Македонија на претпоследното 5-то место од шест држави во регионот во однос на елементите за добра услуга.
Истражувањето на компанијата кое е направено во соработка со агенции за тајно купување врз основа на 5 елементи, поздрав, утврдување на желбата на купувачот, познавање на производот, нудење на дополнителен производ и благодарност за посетата. Тајните купувачи посетиле речиси 800 различни објекти како автомобилски салони, банки, бензински пумпи, супермаркети, туристичко – угостителски објекти и мали продавници во сите држави.
На врвот на листата на држави кои нудат најдобри услуги за потрошувачите е Словенија, на второто место се наоѓа Србија. Потоа следуваат Хрватска, Македонија е на 5-тото место и последна е Босна и Херцеговина.
Истражувањето е направено од 9 – 22 јуни.