„Поп Март“, кинеската компанија за играчки што стои зад многу популарните кукли Лабубу, изјави дека има нагло зголемување на профитот во првите шест месеци од оваа година.
Компанијата со седиште во Пекинг изјави дека профитот скокна за најмалку 350 проценти, бидејќи нејзините приходи се зголемиле повеќе од трипати.
„Поп Март“, која има пазарна вредност од повеќе од 40 милијарди долари, исто така изјави дека профитабилноста се зголемила благодарение на поголемото глобално препознавање на брендот и контролата на трошоците, според Би-Би-Си.
Колекционерите се опседнати со виралните кукли Лабубу – измислени џуџиња со остри заби – кои се распродаваат со молскавична брзина и предизвикуваат долги редици во продавниците низ целиот свет.
Куклите Лабубу, лансирани во 2019 година, ѝ помогнаа на компанијата да стане голем малопродажен синџир, кој сега управува со повеќе од 2.000 автомати и продавници низ целиот свет.
Лабубу стана глобален хит, особено во САД, благодарение на промоцијата на познати личности како Ким Кардашијан.
Во јуни, продажбата на куклите Лабубу во САД се зголеми за неверојатни 5.000 проценти во споредба со претходната година, според проценките на истражувачката фирма М Сајанс.