МОН: Запишани 16.999 ученици во средно, слободни уште 17.794 места

Од:

Во второто пријавување од првиот уписен рок во јавните средни училишта во 2013/2014 година, на 1-ви и 2 јули, се запишале 6.499  ученици и со нив вкупниот број запишани ученици во двете пријавувања во јунскиот рок е 16.999, информираше Министерството за образование и наука.

Од нив 11.963  ученици се за настава на македонски јазик, 4.698 за албански наставен јазик, 205 за турски  јазик, 1 ученик за настава на српски и 132 повторувачи. Според видот на образование, 7.173 ученици се запишани во гимназиско образование, 9.394 во стручно, 251 во уметничко образование и 181 ученик во спортска гимназија.

Според информацијата на МОН, за вториот, августовски  уписен рок, има  17.794  слободни места: 11.430 за настава на македонски јазик,  5.556   за албански,  747  за турски, 33 за настава на српски јазик и 28 слободни места за повторувачи.

Во гимназиите слободни се 4.794 места, во средните стручни училишта  12.826, во училиштата за уметничко образование има  157 слободни места и во спортската гимназија 17 (за ученици на македонски наставен јазик).

Вториот рок за пријавување и запишување ученици е на 22 август, а резултатите ќе бидат објавени наредниот ден.

Во учебната 2012/2013 година осмо одделение завршија 22.900 ученици, а со Конкурсот на МОН за запишување ученици во 2013/2014 се обезбедени околу 35.000 ученички места. Средното образование во Македонија е задолжително од 2008/2009 година.

Би можело да ве интересира

Јаневска објави: Нов закон за средно образование ќе има наскоро

Хајделберг факултетот се доближува до идните академски граѓани: Започна караван низ средните училишта во Македонија

A1on

(ВИДЕО) Николова: Предложените реформите се без јасна стратегија за развој и модернизација на образованието

ВЛЕН: Сериозно сме посветени на образованието кое беше во тотална летаргија

Јаневска: Пакетот закони од образованието се носи демократски и инклузивно

Горан Наумовски

Јаневска: Не дозволувам политички партии да печалат поени и да враќаат рејтинзи преку игри во образованието

Предраг Петровиќ