Модусот на работа што се користи за извршување на измамата од две евра е во суштина многу едноставен.
Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.
Изминативе недели се чини дека на Фејсбук и Инстаграм се зафати таканаречената измама од две евра, која се однесува на тоа дека на корисниците им се нуди купување електронски производи за само две евра, пренесува Вечерњи лист.
За да не се решите, треба да обрнете внимание на некои детали кои јасно ги разликуваат автентичните реклами од лажните.
Начинот на работа што се користи за извршување на измамата од две евра е концептуално многу едноставен. Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.
Потоа на корисниците им нудат „неверојатни“ понуди, кои најчесто се состојат од купување производи со номинална вредност од неколку стотици евра, значително намалени и достапни за само две евра.
Се разбира, доколку корисникот „гризе“ и кликне на врската која го носи да внесе информации за плаќање, или какви било лични податоци, измамата всушност ја постигнала својата цел – да извлече пари од несреќната жртва и/или да украде податоци кои потоа може се препродаваат на Dark Web.
Објавата има сензационален тон: ако забележите голем број извичници во текстот на објавата и прекумерна употреба на сензационални изрази, како што се „големи попусти“, „користете го последниот производ“ и други, многу е веројатно дека огласот е лажен.
Објавата содржи синтаксички или граматички грешки: понекогаш измамниците можеа да создадат порака на еден јазик (на пример англиски) и да ја преведат на многу други без да обрнат внимание на можните грешки што често ги прават онлајн преведувачите.