Во првите неколку дена од новата година, милиони луѓе ширум светот повторно беа вовлечени во насилната приказна на серијата Squid Game.
Нетфликс објави дека втората сезона на хит серијата е убедливо најуспешна нејзина продукција.
Нетфликс објави 58,2 милиони прегледи во периодот од 30 декември до 5 јануари, а кога ќе се додаде тоа на претходниот број прегледи, втората сезона од серијата е веќе прегледана 126,2 милиони пати и тоа за само 11 дена.
Бруталната јужнокорејска драма за навидум безопасни, но на крајот смртоносни детски игри е најуспешната серија на Нетфликс.
Првата сезона собра пофалби пред три години за својата социјална критика, прашањата за социјалната нееднаквост, дискриминацијата и моќта на елитата.
Креаторот Хванг Донг Хјук неодамна имаше премиера на седум нови епизоди (помеѓу 50 и 75 минути) на Нетфликс, на 26 декември. По втората сезона, веќе оваа година се планира трета и последна сезона.
Деветте епизоди од првата сезона беа прегледани во есента 2021 година, вкупно 265 милиони пати во првите 90 дена – повеќе од која било друга серија на Нетфликс досега.