КФЦ го укина слоганот „Прсти да излижеш“ поради пандемијата

Од:

Познатиот американски синџир ресторани „Кентаки фрајд чикен“ (КФЦ) привремено ќе го повлече долгогодишниот слоган „Добро е, прсти да излижеш“, затоа што утврдиле оти тој е несоодветен во време на пандемијата на коронавирусот. Отсега тоа ќе гласи само: „Добро е“.

Раководството на оваа американска компанија смета дека тоа треба да придонесе во борбата против пандемијата, во којашто личната хигиена е приоритет.

„Додека ни кажуваат од сите страни дека мора да носиме заштитни маски и да ги миеме рацете често, додека здравствените работници препорачуваат да не го допираме лицето, раководството на КФЦ одлучи дека овој стар, добро познат слоган веќе не звучи како што треба“, се истакнува во известувањето.

Слоганот, којшто Џем Брендс – сопственикот на брендот, го користи цели 64 години, ќе биде повлечен в понеделник низ целиот свет и ќе се користи повторно дури кога за тоа ќе дојде време, нагласуваат од компанијата.

Би можело да ве интересира

Вонредни контроли на скопски „бувљак“, уништени околу 100 килограми небезбедни чипсови, чоколадни бонбони, наполитанки, конзерви,…

АХВ: Три ресторани и месарница во Кавадарци пласирале небезбедна храна

Горан Наумовски

АХВ: „Атлантик Штарк“ повлекува бисквити поради можност за присуство на надворешно тело

Дурмиши: Ќе има намалување на цените на основните прехранбени производи

AХВ: Откриена е небезбедна храна во месарница и во супер маркет во Скопје

Горан Наумовски

Јајца Л класа, суџук, пудинг од чоколадо: Што ќе се јаде во охридскиот затвор годинава