ФОТО: Цитроен Еркрос концепт – нов компактен кросовер

Од:

Цитроен објави фотографии и технички детали за концептот Еркрос, што ќе има премиера на претстојниот саем на автомобили во Шангај.

Француската компанија при дизајнирањето на новиот кросовер како основа го искористил дизајнот на моделот Ц4 Кактус.

Цитроен Еркрос концепт 2

Двата модели имаат слични заоблени линии, како и специфични тесни предни светлаи и идентични носачи на покривот.

Еркрос, сепак, е значително подолг, поширок и повисок од Кактус со димензии 4580/2100/1800 милиметри, а поставен е на големи тркала од 22 инчи.

Цитроен Еркрос концепт 3

За разлика од Ц4 Кактус, кој е опремен со иновативни надворешни „воздушни перничиња“ што треба да спречат помали оштетувања на вратите и браниците Еркрос има слична заштита на алуминиумските фелни.

Истакнати делови од алуминиумскиет тракала се заштитени со тврда гума, со цел да се избегнат гребнатини при паркирање до граничници и при теренско возење.

Цитроен Еркрос концепт 4

Новиот концепт на Цитроен има и странични отвори за воздух на хаубата, необични трапезоидни заштитни елементи на браниците и долните делови на вратите и украсни хромирани рамки на задните прозорци.

Ентериерот, исто така, е дизајниран по примерот на Ц4 Кактус, со голем дигитален дисплеј во форма на таблет уред, како замена за класичната инструмент табла.

Цитроен Еркрос концепт 5

За погон е задолжен „плаг-ин“ хибриден систем. Напред се наоѓа 1,6 литарски бензински мотор со 218 коњски сили, додека на задниот дел е сместен електромотор со 95 коњски сили.

Комбинираната моќност изнесува 313 коњски сили, што е доволно за Еркрос од 0 до 100 километри на час да забрза за 4,5 секунди. Цитроен наведува дека возилото има емисија на штетни гасови од само 39 грама на километар и просечна потрошувачка од 1,7 литри на 100 километри.

Цитроен Еркрос концепт 6

Електромоторот се напојува од литиум-јонска батерија што овозможува автономоност на електричен погон од 50 километри. За полнење на батеријата на стандарден приклуок во домот се потребни 3,5 часа.

Цитроен засега не објави информации за можно сериско производство на концептот, но ако се следи примерот со Ц4 Кактус, кој првенствено беше претставен како концепт, наскоро може да се очекува и сериски Еркрос.

Би можело да ве интересира

Летечки автомобил би можел да се најде на пазарот до 2020 година

Емир Латифовиќ

„Голф“ најпродавана марка во Шведска, „Волво“ падна на второ место

Емир Латифовиќ

Моделот „Сузуки Свифт“ за 2017 година ќе има пет врати

Емир Латифовиќ

Ford се откажа од фабриката во Мексико во вредност од 1,6 млрд долари

Емир Латифовиќ

Големите и скапи СУВ модели се побарани во 2016.

Емир Латифовиќ

„Ауди“ во Унгарија произведе милион возила и 30 милиони мотори

Емир Латифовиќ