Во основните училишта во ЕУ има 13,6 ученици на еден наставник, кај нас 15

Од:

Во основните училишта во Европската унија во просек има 13,6 ученици на еден наставник, додека кај нас 15. Најмногу ученици на наставник има Романија – 19,5, а најмалку Луксембург – девет.

Според податоците на Евростат, во основно образование во 2018 година на ниво на ЕУ имало 24,5 милиони ученици и 1,8 милиони наставници.

На ниво на ЕУ просечниот број на ученици на еден наставник во основно образование е намален од 14,3 во 2017 година на 13,6 во 2018 година. Најмногу ученици на наставник во 2018 има во Романија – 19,5, по што следат Чешка и Франција со по 19,2 ученици.

На другиот крај, најмалку ученици на еден наставник во основно образование има во Луксембург – 9, по што следи Грција – 9,2 и Полска – 9,6 деца на еден наставник.

Во регионот најмногу ученици на наставник има Србија – 15,1, по што следи нашата земја со 15 ученици на еден наставник. Бугарија и Хрватска се под просекот од ЕУ со по 13,7 ученици на еден наставник, по што следи Словенија со 10,3. Најмалку ученици на наставник има Грција – 9,2. За Албанија, Црна Гора и Косово нема податоци.

Генерално, децата започнуваат со школски програми во основно училиште на возраст меѓу 5 и 7 години. Програмите се дизајнирани да овозможат вовед на децата во читање, пишување и математика, како и основни познавања во други области како историја, географија, природа и наука, уметност и музика.

Односот ученици – наставник е пресметан со проста поделба на вкупниот број на ученици во основно училиште со вкупниот број на наставници во основно образование и не значи дека ја отсликува просечната големина на едно одделение.

Би можело да ве интересира

Деканите на Сити Колеџ: Ние ги градиме идните лидери!

A1on

Трамп потпиша извршна наредба за распуштање на Министерството за образование

Јаневска објави: Нов закон за средно образование ќе има наскоро

Хајделберг факултетот се доближува до идните академски граѓани: Започна караван низ средните училишта во Македонија

A1on

(ВИДЕО) Николова: Предложените реформите се без јасна стратегија за развој и модернизација на образованието

ВЛЕН: Сериозно сме посветени на образованието кое беше во тотална летаргија