МОН: Излишно е денес да говориме за „пробиени“ тестови

Од:

Излишно е денес да говориме за „пробиени“ тестови по одредени предмети коишто беа дел од екстерното тестирање, кога процесот за утврдување на објективноста на наставниците при оценувањето на учениците, заврши на 19.6.2013 година, реагираат од Министерството за образование и наука на написите во медиумите.

Министерството за образование и наука во координација со органите во состав и останатите надлежни институции, Државниот испитен центар, Бирото за развој на образование, Центарот за средно стручно образование и Државниот просветен инспекторат, направија анализа на сите тестови коишто изминатите неколку денови беа предмет на дебата и објава во одредени медиуми во обид за сензација, при што е констатирано дека прашањата во истите не се веродостојни ниту по формата, ниту по содржината на оние коишто беа изработени од страна на надлежните институции, додаваат од МОН.

Воопшто не се сомневаме во сигурноста на софтверот преку кој учениците беа тестирани, бидејќи истиот е изработен врз основа на стандардите за управување со информатичка безбедност.

Дополнително, резултатите од процесот на екстерното тестирање кои ќе бидат објавени следните денови, ќе бидат најголем аргумент и потврда за валидноста и успешноста на целиот процес.

Би можело да ве интересира

Јаневска: Не дозволувам политички партии да печалат поени и да враќаат рејтинзи преку игри во образованието

Предраг Петровиќ

Ангелова: Сите наставници од основно до високо образование ќе имаат повисоки плати

Јаневска: За четири месеци ги зголемивме платите на наставниците и инвестираме во инфраструктура

Худолин: Ако има премногу деца во училниците, тогаш се отежнува учењето

(ВИДЕО) Митева: Платите во образованието до 2028 година ќе пораснат минимум 46 отсто

Горан Наумовски

Филипче: Само 5% покачување плати за наставниците е обид да се намали гневот