Германскиот производител на премиум автомобили, БМВ, објави раст на кварталниот профит пред даночењето во првиот квартал од 27 отсто, во голема мера под влијание на растот на вредноста на неговиот удел во сервисот за мапирање HERE, по влезот на Интел.
Позитивно влијание на бруто резултатот додадоа и финансиските приходи, како и подобрите резултати на кинескиот „joint venture-a” BMW Brilliance Automotive. Добивката пред данокот во првиот квартал достигна 3,01 милијарда евра, значајно над проценките на пазарот од 2,38 милијарди и 2,25 милијарди евра, кога ќе се одбијат еднократните ефекти.
Вредноста на уделот на БМВ во HERE придонесе на резултатот со 183 милиони евра, додека финансискиот резултат е поддржан од профитот со 122 милиони евра.