Бизнисот сам си ја полни „новогодишната кошница“: Граѓаните ќе останат без акциските намалувања до 40% поради мерката на Владата

Од:

Владата му остави на бизнисот сам да си ја полни „новогодишната кошница“ со прехранбени производи со намалена цена од 10 отсто со што им овозможи на трговците во своја полза да добијат загарантирано повисоки цени, а граѓаните да останат без новогодишни промоции и акциски намалувања кои достигнуваа и до 40 отсто.

Акцијата „Моја кошница“ трае од 15 декември до 15 јануари и во тој период бизнисот има можност да вметне производи кои дополнително ќе се опфатат со акцијата намалување од 10 отсто. Но, поради оваа акција, шефовите на маркети не очекуваат дополнителни акции какви што обично се случуваат за Нова година со избрани производи со кои се полни новогодишната трпеза, а се навистина под цена.

На пример, кашкавал „гауда“ во скопскиот супермаркет „Дим“ беше намален од 459 на 359 денари во еднонеделна акција во месец ноември. По акцијата, тој доби нова цена од 469 денари, а сега истиот производ не е опфатен со „новогодишната кошница“, иако, според зборовите на продавачите е еден од најтрошените производи откако се наоѓа во маркетот.

Дел од производите во маркетите се намалени во рамки на акцијата „Новогодишна кошничка“ која ја спроведува Владата по предлог на бизнисот, но не се намалени и основните производи како зејтинот, шеќерот и јајцата, ниту пак млечните производи.

Повеќе на следниот линк

Би можело да ве интересира

Започна „Новогодишната потрошувачка кошничка“ – намалени цени за над 800 производи

СДСМ ги повикува пратениците на ВМРО-ДПМНЕ да гласаат за Законот за изменување на минимална плата

Путин: Само четвртина од западните компании се повлекоа од рускиот пазар

Ангеловска-Бежоска за „НИН“: Носење проактивни економски политики за поголема отпорност на идните предизвици

КС Групацијата ја продолжува својата мисија за поддршка на образованието

Предраг Петровиќ

Димитров: За 14 % е намален бројот на вработени во текстилниот сектор, најголем пад во изминатите 15 години