Јас сум Роби Вилијамс, ова е мојата приказна. Но, нема да раскажувам на обичен начин, бидејќи не се гледам себеси онака како што ме гледа светот – вака славниот пејач ја најавува својата иновативна филмска биографска приказна, која ја нарече „Подобар човек“.
Кога филмот неодамна беше премиерно прикажан во Лондон, некои критичари признаа дека отишле да го гледаат прашувајќи се дали Роби Вилијамс може да им каже нешто ново за неговиот живот. Повеќето од нив признаа дека може и на крајот го пофалија и фактот дека неговиот лик е создаден со помош на CGI технологијата и досега филмот има оцена 7/10 на Rotten Tomatoes и освои рекордни 16 номинации за престижни награди AACTA, што го прави филм со најмногу номинации во 66-годишната историја на тие награди.
„Тоа е емотивен мјузикл со голем буџет полн со насилни вулгарности, голотија и екстремна употреба на дрога, како и специфични референци за поп културата во Обединетото Кралство. Тоа е филм кој се чувствува како да е на работ да се распадне, но на крајот ќе се изненадите колку добро сè се врзува во една значајна целина“, напиша Бенџамин Ли во својата рецензија во „Гардијан“.
„Режисерот Мајкл Грејси создаде забавен, бомбастичен, брилијантно кореографиран и крајно воодушевувачки филм“, пишува Time Out во својата рецензија за филмот, додавајќи дека познатиот „Rocketman“ за животот на Елтон Џон и „Bohemian Rhapsody“ за животот на Фреди Меркјури сега паднаа во втор план, бидејќи режисерот Грејси и Роби Вилијамс го потресоа овој филм.
Биографските филмови имаат тенденција да ја воздигнат и глорифицираат личноста чија животна приказна ја прикажуваат и честопати се избегнува целиот негативен контекст или само случајно се споменува.
Во „Подобар човек“ тоа не е така, бидејќи Роби го гледаме како проблематично дете, непромислен син, ужасен пријател и личност со која е невозможно да се работи, а пејачот без двоумење го открива своите валкани алишта во овој филм.
Приказната започнува во Стоук, каде што Роби го поминал детството, а ја прикажува неговата врска со неговиот татко, кој бил забавувач. Неговиот прекинат однос со таткото кој е опседнат од себе, опседнат со шоу бисот, неговиот идол, кој ги остава синот и сопругата во потрага по слава, ќе влијае на пејачот, така што тој ќе го помине целиот свој живот во потрага по афирмација.
Неговиот татко Питер го водел пабот Red Lion, а неговата мајка Џенет Фарел се грижела за куќата и за Роби и за ќерката Сали, од претходниот брак. Кога Роби имал три години, неговите родители се разделиле и мајка му го презела управувањето со пабот, оставајќи ги децата главно на грижата на нивната баба. Во тој период пејачот станал повлечен и несигурен, а набрзо сфатил дека го наследил забавниот талент на татко му, па често бил главен кловн забавувач на училиште, но во исто време влегувал во многу неволји.
По разводот на татко му од мајка му, тој продолжил да настапува како комичар и пејач во пабови, а понекогаш на настапите го придружувал и Роби, кој и самиот сонувал еден ден да стане забавувач.