Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.
Верајзон потроши милијарди долари со децении за да купи стабилни мрежни брендови, но не успеа да се наметне во силна конкуренција на пазарот за рекламирање преку интернет во кој доминираат Фејсбук и Гугл. Затоа се фокусираа на развој на мобилни мрежи од генерацијата 5Г. Откако отпиша медиумски бизнис вреден 4,6 милијарди американски долари во 2018 година, Верајзон ќе го продаде на инвестициската компанија Аполо Глобал за само 4,25 милијарди долари во готовина, повластени акции во вредност од 750 милиони долари и ќе задржи 10 отсто од уделот.
Во 2017 година ги купи Јаху и АОЛ за околу девет милијарди долари.
Верајзон со години продава делови од бизнисот, вклучително и Тамблр во 2019 година и информативниот портал ХафПост во 2020 година. Тие започнаа со продажба на медиумски компании откако Ханс Вестбер го презеде кормилото, напуштајќи ја визијата за создавање медиумски и телекомуникациски гигант проследен со неговиот претходник Лоуел Мекадам.
Вестбер се осврна кон изградба на телекомуникациска мрежа, потроши 52,9 милијарди долари на радио концесии на почетокот на оваа година.