Кина претстави прототип на брз воз кој може да достигне брзина од 400 километри на час

Од:

Прототипот за брз воз CR450, претставен во Пекинг, може да достигне тест брзина од 450 km/h и работна брзина од 400 km/h. Ова достигнување го прави најбрзиот брз воз на светот откако ќе влезе во комерцијална услуга, надминувајќи го актуелниот кинески CR400, кој вози со брзина од 350 km/h.

Според China State Railway Group, која го предводеше развојот, CR450 се истакнува во клучните области како што се работната брзина, енергетската ефикасност, контролата на бучавата и перформансите на сопирањето, поставувајќи нови глобални одредници.

И покрај неговата поголема брзина, CR450 одржува растојание на сопирање слично на она на возовите кои патуваат со 350 km/h, благодарение на значителниот инженерски напредок. Овие подобрувања на дизајнот обезбедуваат стабилност, перформанси и безбедност на возот при поголеми брзини.

CR450 дава приоритет на удобноста на патниците, нудејќи непречено и тивко возење дури и при 400 km/h. Напредните технологии за намалување на бучавата обезбедуваат нивоата на бучава во внатрешноста да се споредат со оние на возовите со брзина од 350 km/h, обезбедувајќи мирно патување.

Извонредна карактеристика на CR450 е неговата исклучителна енергетска ефикасност. Возот го намали отпорот на тркалање за 22 проценти и ја намали својата тежина за 10 проценти, со што се подобри ефикасноста на горивото. И покрај зголемената брзина, овие оптимизации ја намалуваат потрошувачката на енергија, обезбедувајќи одржливост при повисоки работни брзини.

Прототипот CR450 беше развиен од CRRC Changchun Railway Vehicles и CRRC Sifang Co., Ltd., секој со малку поинаков внатрешен дизајн, но со заеднички фокус на комфорот на патниците и висококвалитетните патни искуства.

Развојот на CR450 е кулминација на долгогодишните истражувања и технолошки иновации, кои започнаа во 2018 година со цел да работат возови со брзина од 400 km/h.

Беше спроведено опширно тестирање на големите железнички линии со голема брзина, вклучувајќи ги Женгжу-Ванжу, Џинан-Женџоу, Миле-Менџи и Фужоу-Ксијамен. Завршени се повеќе од 200 дена тестирање со голема брзина и 17 тестови на компоненти, а кумулативното растојание за тестирање надминува 200.000 километри. Прототипот беше подложен на повеќе од 3.000 симулации и над 2.000 тестови на платформата за да ги исполни ригорозните барања за операции од 400 km/h.