YouTube нов извор на вести

Од:

Новото истражувањето спроведено од „Pew Research“ центарот кое траеше 15 месеци, покажа дека во 5 од 15 –те месеци „јутјуб“ каналот е главниот извор на вести.

Во текот на главните светски настани или природните катастрофи интернет корисниците се повеќе му се обраќале на овој пребарувач како еднинствен „очевидец“.

Многу е веројатно дека оваа платформа „јутјуб“ создава нова форма на видео новинарство во која односите меѓу новинските организации и граѓаните се подинамични отколку кога било досега.

Во периодот во кој истражувањето е спроведено (од јануари 2011 година до март 2012 година), земјотресот и цунамито во Јапонија беа најгледаните вести. Една третина од овој најгледан видео материјал доаѓа од граѓаните.

Покрај овие „вести“ многу гледани се и избори во Русија и случувањата на Блискиот Исток.

Би можело да ве интересира

„Легион плеј“ – нова рачна конзола на „Леново“

Ана Ололовска

Сметководителите ќе исчезнат, ќе бидат заменети со роботи

Ана Ололовска

„Нинтендо“ го претстави новиот „Свич ОЛЕД“

Ана Ололовска

„Уан-Плус“ го претстави поевтиниот модел „9-Р“

Ана Ололовска

Банка во Сингапур воведе технологија за препознавање лица, за услугите со банкомат

Ана Ололовска

Ако машините завладеат со светот, на маицата напишете „Робот“

Ана Ололовска