Канадски компании се откажуваат од рекламирање на Фејсбук

Од:

Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на „Фејсбук“ во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.

Канадските компании „Лулулемон“, „МЕЦ“ и „Арктерикс“ ќе ги повлечат своите платени реклами од „Фејсбук“ и ќе се приклучат на бојкотот, кој веќе го поддржаа „Кока-Кола“, „Мајкрософт“, „Форд Моторс“ и многу други.

Различни групи за граѓански права, вклучително и Лигата против клевета и Националното здружение за унапредување на животите на „обоените“ луѓе, велат дека „Фејсбук“ не направил доволно за да спречи расистички, лажни и опасни содржин на својата платформа.

Како што пренесуваат странските агенции, бојкотот на овие компании е значаен, бидејќи приходите на „Фејсбук“ од реклами минатата година изнесуваа речиси 69,66 милијарди американски долари.

Неодамнешниот пад на акциите избриша 56 милијарди американски долари од пазарната вредност на Фејсбук и 7,2 милијарди долари нето вредност на основачот Марк Цукерберг.

Би можело да ве интересира

Австралија е првата земја во која Фејсбук и Гугл ќе плаќаат за вести

Ана Ололовска

ВИДЕО: Лидерите на Фејсбук, Амазон, Гугл и Епл демантираат дека ја задушуваат конкуренцијата

Ана Ололовска

Првите луѓе на Фејсбук, Епл, Амазон и Гугл на сослушување пред американските конгресмени

Ана Ололовска

Фејсбук ќе го тестира алгоритмот за расна дискриминација

Ана Ололовска

Фејсбук отстрани лажни профили поврзани со бразилскиот претседател

Ана Ололовска

ВИДЕО: Девојка нападна демонстранти со хокеарски стап во Канада

А1он