Третата генерација на компактниот хечбек, БМВ Серија 1, ќе го означи и преминот на овој модел од заден на преден погон.
Автомобилот со кој БМВ своевремено зачекори во сегментот на компактните патнички возила, ќе доживее голема промена благодарение на новата механичка UKL платформа.
Како што пишува AutoExpress, преминот на нова платформа и погон на предните тркала ќе донесе практична предност, како што е зголемено меѓуосовинско растојание, зголемување на корисниот простор во патничката кабина, но и во багажот.
Оваа конструктивна трансформација ќе влијае и на промените во моторизираноста, со оглед дека UKL платформата не е компактибилна со 6-цилиндерските мотори. Така во идната топ верзија на Серијата 1, наместо сегашниот агрегат со 3.0 литра зафатнина и 6 цилиндри, ќе добие 2.0 литарски 4-цилиндричен мотор.
Палетата на моторите главно ќе биде позајмена од актуелнито БМВ X1 и новата генерација на МИНИ моделот, кој веќе користи UKL платформа и ќе се состои од 1,5 литарски, 3-цилиндерски бензинец и дизелаш, покрај наведените 2.0 единици со 4 цилиндри.
Со оглед дека БМВ исто така ќе биде фокусиран на електрификација на своите автомобили, треба да се очекува и Plug-in хибридна варијанта. Хибридната Серија 1 ќе има погонски систем позајмен од хибридната верзија на новата генерација на моделот МINI Countryman, т.е. хибриден мини-вен БМВ со 3 цилиндри.
Во овие возила бензинската единица произведува 136 КС (100 kW) и 220 Nm, а електромоторот придонесува со своите 88 КС (65 kW) и 165 Nm, додека литиум-јонските батерии се со капацитет од 7,7 kWh.
БМВ Серија 1 од третата генерација ќе се појави на пазарот во 2018 година.