Рестилизираниот „ е-Голф“ со едно полнење на батеријата сега ќе може да мине и до 300 километри.
Покрај редизајнот, што е извршен според примерот на втората верзија на моделите од семејството „Голф“, групацијата „Фолксваген“ ги подобри и техичките карактеристики и перфомансите на „е-Голф“.
Место погонската батерија со капацитет од 24,2 киловатчасови, вградена е поголема од 35,8 киловатчасови. Благодарение на тоа, „е-Голф“ ја зголеми автономијата на возење, која според NEDC стандардите, сега изнесува 300 километри.
Со оглед на тоа дека проценките што ги изнесува NEDC вообичаено се малку пооптимистички бидејќи се однесуваат на идеалните услови во сообраќајот, се очекува дека електричниот „Голф“ во реални услови на возење без проблеми да минува по околу 200 километри, пред да се испразнат батериите.
„Е-Голф“ сега е стандардно опремен со нов Discover Pro мултимедијален систем со 9,2-инчен екран. Овој систем, меѓу другото, поддржува и гестикулативни команди.
Освен тоа, „Фолксваген“ (VW) ги унапреди и соддржините што се однесуваат на безбедноста во возењето. Електричниот „Голф“ е опремен со широк спектар на системи за асистенција, како што се „Front Assist“, „City Emergency Braking“ и „Pedestrian Monitoring“.
Во однос на верзијата пред редизајнот, електромоторот доби дополнителни 20 кс, па сега испорачува 136 кс (100 кW), а автомобилот од 0 до 100 километри на час забрзува за 9,6 секунди.