Ситроен го претставува C-Aircross концептно возило во бои со силен карактер кои ја одразуваат својата визија на компактниот SUV. Со својот оригинален дизајн и патничкиот простор кој се концентрира на удобноста, концептот ја покажува способноста на Ситроен за истапување од масата без оглед на автомобилскиот сегмент.
Со овој облик на каросеријата, кој е насочен на меѓународните пазари, Ситроен најавува своја офанзива на сегментот на спортските теренски возила во Европа. Неговата единствена способност е поврзана со духот на новиот модел C3 кој на пазарот се појави кон крајот на 2016 година.
Тимовите за стилско обликување кај Ситроен, преку возилото C-Aircross успешно ги поврзаа тековните линии со атрибутите на SUV и тоа на компактна каросерија (должина: 4,15 метри, ширина: 1,47 метри, висина: 1,63 метри). Концептот C-Aircross се гради на препознатливите производни и стилски потези на новиот C3, затоа кај него се изменуваат глатките површини и графичките контрасти со нагласоци во бои.
За елеганцијата на целата каросерија придонесува нијансата на сина боја која е во контраст со бојата Corail Fluo за нагласоци во боја, со кои е изразена забавната страна на ова концептно возило за слободно време. Меѓу портокалово обоените елементи, меѓу другото се наоѓаат ивиците на фаровите, средишните поклопци на тркалата, страничните заштитни даскички и кровните багажни носачи со LED диоди на краевите.
Во согласност со целокупниот изглед на марката и стилистичките насоки на дизајнот на надворешноста на новиот C3, концептот C-Aircross има заоблен преден дел кој пружа чувство на безбедност и во две нивоа распоредени препознатливи светла.
Големата количина на застаклените површини и големата кабина го потенцира единствениот карактер на овој концепт и укажува на простран и осветлен патнички простор.
Сите површини се промислено дизајнирани земајќи ги предвид воздушните текови кои настануваат покрај нив. За уште подобра ефективност, овој концепт е опремен и со управувачки влезни отвори за воздух во предниот одбојник, отвори за воздух во страничните браници на долниот дел на вратите наречен „air breather” и заден дифузер за дополнително подобрување на аеродинамичноста.