Викенд диета

Од:

Три килограми помалку за само два дена.

Оваа диета им помогнала на многу жени да го доведат своето тело во ред.

Сабота:

Појадок: Сендвич со р’жен леб со сирење, кафе или чај (без шеќер).

Ручек: Салата од половина варен компир, цвекло,морков, кромид, сенф, бибер, сол и зачини.

Вечера: 100 гр печена риба и 200 мл кефир или јогурт.

Недела:

Појадок: Зелен чај без шеќер и 2 големи крекери.

Ручек: Салата од половина варен компир, цвекло, кромид, сенф, бибер, сол и зачини.

Вечера: 100 гр пилешки гради, 1 варено јајце и домат, 200 мл кефир или јогурт.

Пијте многу вода и трошете повеќе време на свеж воздух.

Би можело да ве интересира

Диети препорачани од СЗО

Ана Ололовска

Скоро две милијарди возрасни луѓе во светот страдаат од прекумерна тежина

Ана Ололовска

Јужнокорејска диета со црн ориз

Ана Ололовска

Трансформација за 30 дена: Купуваше облека XXXL, а потоа одеднаш се појави во фустан величина S…

Ана Ололовска

Зелен ден: Секој понеделник без риба и месо во Франција

Ана Ололовска

Гладувањето – „тајна на успехот” на милијардерите од Силициумската долина

Ана Ололовска