Се што не сте знаеле за лукот – одличен е за слабеење

Од:

Покрај тоа што се користи како зачин и делува како ефикасен лек, лукот гори маснотии и помага во детоксикација на организмот.

Истражувањата покажуваат дека лукот може да биде ефикасен во процесот на губење на тежината, и дека треба да биде неизбежен дел од исхраната. Лукот е богат извор на витамини Б6 и Ц, манган и калциумски влакна и има клучна улога во контролата на телесната тежина.

Една студија објавена во списанието Journal of Nutrition вели дека лукот е тесно поврзан со согорувањето на маснотии. Експертите препорачуваат секојдневно јадење на лук е одличен начин за ефикасно губење на тежината. Лукот е природен диуретик и го зголемува производството на урина во телото, што на крајот доведува до загуба на маснотии. Покрај тоа, лукот ефикасно помага да се согоруваат маснотиите во стомакот со зголемување на потрошувачката на енергија.

Особено корисно е да се консумира лук со вода наутро. Можете да додадете во топла вода сок од лимон и лук, а потоа веднаш да го пиете.

Познато е дека лукот го намалува апетитот и го што се спречува прејадувањето. Исто така, ги подобрува метаболизмот и имунитетот.

Истражувањата покажуваа дека лукот ги одржува нивото на холестерол во крвта. Лукот го зголемува нивото на тестостерон, што резултира со посилна ерекција и дополнителна енергија.

Лукот е одличен за детоксикација бидејќи ги отстранува сите токсини и го подобрува варењето на храната, но не треба да се јаде прекумерно. Најдобро е да се побара совет за нутриционист.

Негативната страна е, секако, мирисот на лук, но овој проблем може да се реши со голтање, наместо да се џвака. На овој начин ќе избегнете дишење и надуеност.

Би можело да ве интересира

Диети препорачани од СЗО

Ана Ололовска

Трансформација за 30 дена: Купуваше облека XXXL, а потоа одеднаш се појави во фустан величина S…

Ана Ололовска

Зелен ден: Секој понеделник без риба и месо во Франција

Ана Ололовска

Американците пониски и подебели од пред 20 години

Ана Ололовска

Седум утрински навики поради кои се дебелееме

Наум Локоски

Настинката не мора да е пречка за фитнес тренизите

Ана Ололовска