Редовното вежбање го подобрува сексот

Од:

Луѓето кои редовно вежбаат, имаат затегнати тела, па со тоа се и позадоволни со себеси. Тоа значи и поцврста самодоверба и поголемо либидо, како и поквалитетен сексуален живот, смета познатиот сексолог д-р Лорен Стрејчер, директорка на Центарот за сексуална медицина во Чикаго, Илиноис, САД.

– Аеробик-вежбите се посебно добри за подобрување на кардиоваскуларата кондиција, што го поттикнува крвотокот низ цело тело, па и во областа на гениталиите, вели д-р Стрејчер.

Според неа, кај жените, протокот на крвта е пресуден, оти од тоа зависи и секретот. А пак, кај мажите ја стимулира ерекцијата.

– Кај мажите, поинтензивните тренинзи го зголемуваат лачењето тестостерон, што значи и поинтензивна желба за секс, истакнува докторката.

Центрите за контрола и превенција од болести препорачуваат најмалку 150 минути тренинг со умерен интензитет или 75 минути поенергични аеробик-активности, неделно. Џогирањето со побрзо одење или лесен велосипедизам се примери за умерени вежби.

Во поинтензивни активности спаѓаат трчање, брз велосипедизам, кошарка, одбојка, ракомет, фудбал итн.

Д-р Стрејчер има и свој блог посветен, пред сѐ – на женското сексуално здравје.

Би можело да ве интересира

Американките сѐ поретко се одлучуваат на бременост

Ана Ололовска

Придобивките од кивито за човековото здравје

Ана Ололовска

Истражување: Значително повеќе жени имаат ментални проблеми како резултат на карантинот

Ана Ололовска

Негативните мисли го зголемуваат ризикот од деменција

Ана Ололовска

Истражување: Луѓето што имаат градина или бавча, се поздрави

Ана Ололовска

Приказна за витаминот Д (и како да се препознае негов дефицит)

Ана Ололовска