Приходите на аликацијата „Зум“ зголемени 3,5 пати

Од:

Популарната апликација за видеоврски, „Зум“ забележа скок на приходите и повеќе од двојно зголемена заработка во второто тримесчје. Проценките говорат дека тоа е поради корона-кризата што ја зголемила побарувачката за овој вид услуга.

Приходите на компанијата се зголемени за 355 отсто, на 663,5 милиони американски долари.

Акциите на „Зум“ вчера достигнаа рекордно високо ниво, затворајќи го тргувањето на 325,10 американски долари. Претходно оттаму предвидуваа годишни приходи од 1,78 до 1,80 милијарди долари, па тој параметар скокна до распонот 2,37 – 2,39 милијарди долари.

Клучот за успехот на „Зум“ лежи во привлекувањето повеќе високобуџетни корпоративни клиенти кои плаќаат за услугите, наспроти оние кои ги користат бесплатно. Според извештаите на компанијата, бројот на клиенти-компании коишто оствариле приход од над 100.000 американски долари лани – се зголемил двојно, на 988 во второто тримесечје годинава.

Би можело да ве интересира

Тиндер со нова опција за проверка заради сексуални напасници

Ана Ололовска

Стриминг платформите во 2020 година имале 1,1 милијарда корисници, приходите над 68 милијарди долари

Катерина Павлова-Николовска

Википедија – диносаурусот на некомерцијалниот интернет, одбележува 20-годишнина

Ана Ололовска

Компанијата VIVACOM на United Group меѓу најбрзо растечките провајдери на сателитски услуги за деловни корисници во светот

Жарко Настоски

Пристап на интернет имаат 79,9 отсто од домаќинствата во државава

Катерина Павлова-Николовска

Нова технологија – опасност од лажни, монтирани разголени видеоснимки

Ана Ололовска