Настинката не мора да е пречка за фитнес тренизите

Од:

Љубителите на фитнес вежбите и здравиот живот често се во дилема дали да продолжат со физичка активност кога се настинати.

Општото правило гласи: Доколку настинката се чувствува над вратот (грло, нос), може да се вежба; ако пак, настинката причинува болки во градите, во мускулите, дразнење на стомакот, не треба да се вежба.

Според истражувачи од Универзитетот Бол Стате во американската сојузна држава Индијана, умерени вежби не влијаат на траењето и влошување на настинката. Напротив, 30 до 45 минути пешачење, трчање или возење велосипед дневно, може да го преполови ризикот од дишни инфекции.

Сепак, стручните лица препорачуваат: без претерување и дека телото само ќе сигнализира дали е подготвено или не за тренинг.

Би можело да ве интересира

Диети препорачани од СЗО

Ана Ололовска

Се што не сте знаеле за лукот – одличен е за слабеење

Татјана Ташкова

Скоро две милијарди возрасни луѓе во светот страдаат од прекумерна тежина

Ана Ололовска

Има 210 килограми, а луѓето ѝ плаќаат да јаде во живо

Сандра Бошковска

Јужнокорејска диета со црн ориз

Ана Ололовска

Трансформација за 30 дена: Купуваше облека XXXL, а потоа одеднаш се појави во фустан величина S…

Ана Ололовска