Критичарите воодушевени од новиот хорор филм: Го нарекуваат најстрашниот филм од „The Shining“

Од:

Пристигнаа првите реакции за долгоочекуваната адаптација на „Носферату“ на Роберт Егерс и се чини дека режисерот има уште една класика во рацете, а критиката е воодушевена.

Режисерот чии претходни филмови ги вклучуваат хорорите „The Witch“, „The Lighthouse“ и „The Northman“ го реинтерпретира немиот класик на FW Murnau од 1922 година.

Во филмот, кој ја раскажува приказната за Дракула и е инспириран од романот на Брам Стокер од 1897 година, Бил Скарсгард го игра грофот Орлок кој се заљубува во една млада жена по име Елен Хатер, која ја игра Лили-Роуз Деп.

Остатокот од импресивната актерска екипа ги вклучува Вилем Дефо, Ема Корин, Николас Хулт, Арон Тејлор-Џонсон и Ралф Инесон.

Готскиот хорор филм сега е прикажан за прв пат на филмските критичари и доби многу позитивни критики од неколкумина избрани кои го гледале.

Клејтон Дејвис од Variety рече: „„Носферату“ е парализирачки страв целосно реализиран под визијата на писателот-режисер Роберт Егерс“. Тој додаде дека филмот е „убав и ужасно брилијантен“.

Филмската критичарка Кортни Хауард напиша: „Носферату оди подалеку од кој било друг хорор филм оваа година.

Уредникот на Den of Geek, Дејвид Кроу, го нарече филмот „болно убав“, додавајќи дека „Егерс копа длабоко во родната почва под Носферату и Дракула, наоѓајќи ја морничавата (а сепак перверзно примамлива) сржта на привлечноста на ова суштество“.

Продуцентот Крис Колумбус го пофали како најстрашниот филм по хоророт „The Shining“.

Би можело да ве интересира

„Лиминални простори-лиминални тела“ – проекција на краток филм и изведба на танцов перформанс во Охрид

Русинка шокира со својот изглед: „Мажите не можат да се носат со мојата големина“

Предраг Петровиќ

Принцот Вилијам седум години не сакал да се омажи за Кејт Мидлтон

Предраг Петровиќ

Крипто-претприемачот ја изеде бананата- „уметничкото дело“ за кое плати 6,2 милиони евра

Предраг Петровиќ

Шер реши да се повлече од сцената: Сакам да имам пак 60 години, секаде сум најстара

Седумнаесетта „Недела на јапонски филм“ во Скопје и Битола