КФЦ го укина слоганот „Прсти да излижеш“ поради пандемијата

Од:

Познатиот американски синџир ресторани „Кентаки фрајд чикен“ (КФЦ) привремено ќе го повлече долгогодишниот слоган „Добро е, прсти да излижеш“, затоа што утврдиле оти тој е несоодветен во време на пандемијата на коронавирусот. Отсега тоа ќе гласи само: „Добро е“.

Раководството на оваа американска компанија смета дека тоа треба да придонесе во борбата против пандемијата, во којашто личната хигиена е приоритет.

„Додека ни кажуваат од сите страни дека мора да носиме заштитни маски и да ги миеме рацете често, додека здравствените работници препорачуваат да не го допираме лицето, раководството на КФЦ одлучи дека овој стар, добро познат слоган веќе не звучи како што треба“, се истакнува во известувањето.

Слоганот, којшто Џем Брендс – сопственикот на брендот, го користи цели 64 години, ќе биде повлечен в понеделник низ целиот свет и ќе се користи повторно дури кога за тоа ќе дојде време, нагласуваат од компанијата.

Би можело да ве интересира

Британска веганска компанија нуди 50.000 фунти за тримесечен пост

Ана Ололовска

Пандемијата ја поскапува храната – светските цени растат седум месеци по ред

Жарко Настоски

ВИДЕО: Во Австралија откриено чоколадо од пред Илинденското востание, сосема добро за јадење

Жарко Настоски

Храна која е лоша и нездрава за бебињата

Белгиецот Пјер Марколини е најдобар слаткар во светот

Ана Ололовска

Медузата можна замена за вообичаените морски специјалитети

Ана Ололовска