„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

Од:

„Гучи“ ќе биде првиот бренд на „Керинг групата“, којшто ќе користи вештачка интелигенција во одлучувањето каде да испрати нови производи, почнувајќи од продажбата на торби во Европа следниот месец, изјави директорот на дигиталниот сектор на „Керинг“, Грегори Бјут.

Новата алатка, заедно со придружната мобилна апликација, може да ја подобри продажната прогноза за дури 20 отсто, сметаат познавачите.

Интернет-продажбата на „Керинг“ се зголемува просечно за 41 отсто секоја година од 2013. досега, а нивната најзначајна марка „Гучи“ е попрофитабилна во интернет-продажбата отколку во делот со продавниците.

Би можело да ве интересира

Емили Ратајковски со нов дводелен костим за капење од сатен

Ана Ололовска

Разголена фотосесија на Наоми Кемпбел

Ана Ололовска

Париска Недела на модата, во време на коронавирус

Ана Ололовска

Костими за капење за послаби и пополнички девојки

Ана Ололовска

Нова невестинска колекција на дизајнерката Белма Твико-Стамбол

Ана Ололовска

Ралф Лорен подарува 1,5 милиони производи за „хероите од првите борбени линии“

Ана Ололовска