„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

Од:

„Гучи“ ќе биде првиот бренд на „Керинг групата“, којшто ќе користи вештачка интелигенција во одлучувањето каде да испрати нови производи, почнувајќи од продажбата на торби во Европа следниот месец, изјави директорот на дигиталниот сектор на „Керинг“, Грегори Бјут.

Новата алатка, заедно со придружната мобилна апликација, може да ја подобри продажната прогноза за дури 20 отсто, сметаат познавачите.

Интернет-продажбата на „Керинг“ се зголемува просечно за 41 отсто секоја година од 2013. досега, а нивната најзначајна марка „Гучи“ е попрофитабилна во интернет-продажбата отколку во делот со продавниците.

Би можело да ве интересира

Трет ден на Моден Викенд Скопје: Спортски гламур, емоции и студентски приказни на крајот од јубилејното издание

Ана Ололовска

Го нарекуваат ферари меѓу аксесоарите, а чини околу 60 илјади фунти

Ана Ололовска

Втор ден на Моден Викенд Скопје: Носталгија за минатото и поглед кон иднината

Ана Ололовска

Прв ден на Моден Викенд Скопје: Дрег кралици и екстравагантни гејши ја отворија дваесеттата сезона

Ана Ололовска

Модна ревија „Made in North Macedonia: Модни куќи“

Ана Ололовска

Модна ревија на дизајнерот Папаз во Сараево

Ана Ололовска