„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

Од:

„Гучи“ ќе биде првиот бренд на „Керинг групата“, којшто ќе користи вештачка интелигенција во одлучувањето каде да испрати нови производи, почнувајќи од продажбата на торби во Европа следниот месец, изјави директорот на дигиталниот сектор на „Керинг“, Грегори Бјут.

Новата алатка, заедно со придружната мобилна апликација, може да ја подобри продажната прогноза за дури 20 отсто, сметаат познавачите.

Интернет-продажбата на „Керинг“ се зголемува просечно за 41 отсто секоја година од 2013. досега, а нивната најзначајна марка „Гучи“ е попрофитабилна во интернет-продажбата отколку во делот со продавниците.

Би можело да ве интересира

Стоп на новата мода, некој треба да се уапси, доаѓаат најгрдите чизми

Предраг Петровиќ

Јапонија низ креации на македонски дизајнери – Алшар, Ивановски, Маригуча и Технолошкиот факултет со свои креации на Нихон-Џи 2.0

Ана Ололовска

Познатата манекенка се сликаше гола за Велигден: поради скандалозната фотографија ги исклучи коментарите, не можеше да ги поднесе навредите

Ана Ололовска

Поранешна манекенка колабираше на работа и почина – имаше само 25 години

Горан Наумовски

Најпознатите македонски модели блеснаа во комбинации од Fashion Group

Горан Наумовски

Ја исмеваа поради изгледот по породувањето: Адријана Лима брутално им одговори на критичарите со нова фотографија

Ана Ололовска