„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

Од:

„Гучи“ ќе биде првиот бренд на „Керинг групата“, којшто ќе користи вештачка интелигенција во одлучувањето каде да испрати нови производи, почнувајќи од продажбата на торби во Европа следниот месец, изјави директорот на дигиталниот сектор на „Керинг“, Грегори Бјут.

Новата алатка, заедно со придружната мобилна апликација, може да ја подобри продажната прогноза за дури 20 отсто, сметаат познавачите.

Интернет-продажбата на „Керинг“ се зголемува просечно за 41 отсто секоја година од 2013. досега, а нивната најзначајна марка „Гучи“ е попрофитабилна во интернет-продажбата отколку во делот со продавниците.

Би можело да ве интересира

Клаудија Шифер се сликаше гола

Ирина Шајк – најпопуларната бикини-манекенка за ова лето

Ана Ололовска

Очилата за сонце имаат рок на траење

Ана Ололовска

Првиот ангел на Викторија Сикрет со облини

ВИДЕО: Манекен почина на ревија во Сао Паоло

Татјана Ташкова

Нова Адидас колекција на облека и обувки во соработка со Бијонсе

Ана Ололовска