Шведска фирма поради грешка за два часа изгуби 11 милиони евра

Од:

Шведската компанија за нега и убавина ФОРЕО соопшти денеска дека изгубила речиси 11 милиони долари поради погрешно наведена цена во системот за онлајн купување на „Црн петок“.

Шведска фирма информираше дека сите купувачи ќе ги добијат производите по пониската, погрешна цена, која на 29 ноември два часа беше истакната на веб страницата на компанијата.

„Иновативниот гаџет“ за масирање и нега на лице „УФО смарт маскинг дивајс“ за тие два часа бил продаван за само 9,99 долари наместо 279 долари.

– Иако со тоа изгубивме повеќе од 10 милиони долари, стекнавме речиси 40.000 нови купувачи, што е потврда дека „секое лошо за добро е“, оцени основачот на фирмата Филип Седиќ.

Дури утрово беше утврдена целокупната загуба од 38.575 уреди УФО по цена од 9,99 долари, што компанијата ја чинеше 10,7 милиони долари.

Би можело да ве интересира

Шведски епидемилог: Требаше порано да се затвориме

А1он

Ковид-19: Шведска далеку од колективен имунитет

Ана Ололовска

Шведска потфрли во борбата со Ковид-19, половина од починатите се од домови за стари лица

А1он

Шведска со највисока стапка на смртност во април од 1993 година

Ана Ололовска

Шведска пријави најсилен земјотрес во историјата на рударството

Ана Ололовска

Шведска ќе ангажира до 10.000 здравствени работници поради пандемијата

А1он