Промовиран брендот „Струмица-Ѕвезда под небото“

Од:

Брендот Струмица е визија за позиционирање на Струмица на пазарот на градови и препознавање на Струмица како добро место за живеење, добра туристичка и деловна дестинација, истакна Ѓоко Ристовски од општина Струмица на синоќешната промоција на брендот.

За градоначалникот Коста Јаневски, Струмица е град-ѕвезда, кој создава и производи и луѓе и вредности.

-Брендот „Ѕвезда под небото“ ќе ја заинтригира човековата љубопитност, ќе го примами секој посетител, потенцијален инвеститор, деловен соработник, уметник или патник, да ги прими со сите сетила спецификите на градот и да го рашири добриот глас на долго и на широко по белиот свет, рече градоначалникот Јаневски.

На промоцијата присуствуваше и директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, Љупчо Јаневски, кој рече дека Струмица има многу направено за препознавање од туристички аспект.

-Струмица е туристичка дестинација за четири сезони и тоа значи дека има што да понуди од повеќе аспекти, од аспект на културниот туризам, од аспект на неоткриена туристичка дестинација, а исто така и за забавата и за сето она што значи Струмица не само во регионот, туку и во Македонија, изјави директорот Јаневски.

Автори на промотивните материјали се Марјан Ѕингаров, Никола Маџиров и Александар Дончев, а брендот Струмица е создаден во рамките на спроведувањето на проектот „Промоција на туризмот и културата“, финансиран од ЕУ во рамки на ИПА програмата за прекугранична соработка меѓу Република Грција и Република Северна Македонија.

Би можело да ве интересира

Тешка сообраќајна несреќа во Струмица, повредени неколку лица

А1он

Струмичани ќе се возат во јапонски автобуси од 700.000 евра

Орце Костов

Најмногу дожд во Струмица

Во Струмица мерки за заштита од загадениот воздух

Мајка од Струмица e осомничена за запуштање и малтретирање на дете

Горан Наумовски

Прогласени најдобрите дестинации во светот за ноќен живот

Предраг Петровиќ