Промовиран брендот „Струмица-Ѕвезда под небото“

Од:

Брендот Струмица е визија за позиционирање на Струмица на пазарот на градови и препознавање на Струмица како добро место за живеење, добра туристичка и деловна дестинација, истакна Ѓоко Ристовски од општина Струмица на синоќешната промоција на брендот.

За градоначалникот Коста Јаневски, Струмица е град-ѕвезда, кој создава и производи и луѓе и вредности.

-Брендот „Ѕвезда под небото“ ќе ја заинтригира човековата љубопитност, ќе го примами секој посетител, потенцијален инвеститор, деловен соработник, уметник или патник, да ги прими со сите сетила спецификите на градот и да го рашири добриот глас на долго и на широко по белиот свет, рече градоначалникот Јаневски.

На промоцијата присуствуваше и директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, Љупчо Јаневски, кој рече дека Струмица има многу направено за препознавање од туристички аспект.

-Струмица е туристичка дестинација за четири сезони и тоа значи дека има што да понуди од повеќе аспекти, од аспект на културниот туризам, од аспект на неоткриена туристичка дестинација, а исто така и за забавата и за сето она што значи Струмица не само во регионот, туку и во Македонија, изјави директорот Јаневски.

Автори на промотивните материјали се Марјан Ѕингаров, Никола Маџиров и Александар Дончев, а брендот Струмица е создаден во рамките на спроведувањето на проектот „Промоција на туризмот и културата“, финансиран од ЕУ во рамки на ИПА програмата за прекугранична соработка меѓу Република Грција и Република Северна Македонија.

Би можело да ве интересира

Нема веќе „пијанчење“ на Палма Де Мајорка

А1он

Во Струмица е поставено лизгалиште

Ана Ололовска

Крушево подготвено за „нов бран“ туристи за божиќните празници

Ана Ололовска

Крушево ќе биде полно за празниците, навестува и добра зимска сезона

Ана Ололовска

Истанбул прв во светот по заработка од туризам

Ана Ололовска

Во Скопје 4. Берза за дојдовен туризам

Ана Ололовска