Лондонска недела на машка мода, бизнис вреден 20 милијарди долари

Во Лондон овој викенд се одржува Лондонска недела на машка мода, на која дизајнерите ќе ги прикажат најновите креации за облека за мажи.

Ќе биде изложена машка облека за слободно време и луксузни одела.

Лондонската недела за машка мода се одржува на две години и трае само три дена, бидејќи е со помал обем во однос на традиционалната презентација на женска мода.

Меѓу брендовите кои ги изложуваат своите креации за есен/зина 2019 година се: „Котвајлер“, „Барбур“, „Ребурн“, „Касими“.

Според податоците на истражувачката агенција „Минтел“, вредноста на продажбата на машка облека на британскиот пазар минатата година пораснала на 20 милијарди долари, што е за повеќе од пет отсто во однос на вредноста на продажба регистрирана во 2017 година.

Би можело да ве интересира

„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

A1on

Очилата за сонце имаат рок на траење

A1on

Првиот ангел на Викторија Сикрет со облини

A1on

ВИДЕО: Манекен почина на ревија во Сао Паоло

A1on

Нова Адидас колекција на облека и обувки во соработка со Бијонсе

A1on

Маја Кикириткова ја претстави својата нова колекција „Елеазар“

A1on