Акумулаторите сепак не треба да се чуваат дома на топло

Возачите долго спорат за тоа дали акумулаторот зима треба да се чува дома, или, пак, да остане таму каде што му е местото – под хаубата на автомобилот.

Поддржувачите на првата теорија велат дека акумулаторот во зимскиот период е како „млада дама во мини здолниште“: ако го приберете дома навечер, тогаш наутро е веднаш подготвен за во погон.

Противниците, пак, сметаат дека на студ акумулаторот се вади многу побавно отколку на топло време. Натаму, тие велат дека симнувањето може да доведе до проблеми со алармот и електрониката на автомобилот, како и дека секојдневното носење дома и враќање назад е многу тешко и напорно.

Стручните лица сметаат дека вториве се повеќе во право, односно оти до одреден степен, акумулаторот ги издржува температурите блиску под нулата. Доколку, пак, температурите се пониски, треба само почесто да се провери нивната состојба, и малку почесто да се чистат клемите.

Но, ако станува збор за стар акумулатор, тој не треба да биде долго на студ. Но, треба и што побрзо да се замени со нов.

Би можело да ве интересира

Гладни за секоја кривина: Претставени новиот Porsche 718 Spyder и 718 GT4

A1on

Новиот T-Cross доби пет ѕвезди во Euro NCAP тестовите

A1on

ВИДЕО: Класичниот Астон Мартин во новото продолжение на Џејмс Бонд

A1on

БМВ се спојува со Јагуар ланд ровер

A1on

Фиат Крајслер ја повлече понудата за спојување со Рено

A1on

Рено ги одложи разговорите за соединување со Фиат Крајслер

A1on