„Гучи“ ја воведува вештачката интелигенција во модата

„Гучи“ ќе биде првиот бренд на „Керинг групата“, којшто ќе користи вештачка интелигенција во одлучувањето каде да испрати нови производи, почнувајќи од продажбата на торби во Европа следниот месец, изјави директорот на дигиталниот сектор на „Керинг“, Грегори Бјут.

Новата алатка, заедно со придружната мобилна апликација, може да ја подобри продажната прогноза за дури 20 отсто, сметаат познавачите.

Интернет-продажбата на „Керинг“ се зголемува просечно за 41 отсто секоја година од 2013. досега, а нивната најзначајна марка „Гучи“ е попрофитабилна во интернет-продажбата отколку во делот со продавниците.

Би можело да ве интересира

Очилата за сонце имаат рок на траење

A1on

Првиот ангел на Викторија Сикрет со облини

A1on

ВИДЕО: Манекен почина на ревија во Сао Паоло

A1on

Нова Адидас колекција на облека и обувки во соработка со Бијонсе

A1on

Маја Кикириткова ја претстави својата нова колекција „Елеазар“

A1on

ВИДЕО: Грејс Џонс на 71-годишна возраст изгледа барем двојно помлада

A1on