Нов рок за автопатот Кичево-Охрид, утврдени обврските за Миладиновци-Штип

Од:

Со анекс договорот за изградба на автопатот Миладиновци – Штип покрај што се продолжува рокот за завршување на работите до 30 септември следната година, се уредува и прашањето за ненаплаќање до определен рок на побарувањата помеѓу Јавното претпрјатие за државни патишта и изведувачот на работите кинески „Синохидро“. Од понеделник ќе се договора и нов рок за изградбата на автопатот Кичево-Охрид.

– Јавното претпријатие за државни патишта кое е носител на договорот со „Синохидро“ зема обврска да не бидат наплатени пенали од страна на државата до 15 февруари следната година, а исто така до 15 февруари да не се наплаќаат пеналите односно оштетните побарувања коишто ги бара „Синохидро“. Тоа е поврзан рок и после тоа се враќаме на процедурата, односно она што ќе значи наплата од страна на државата на своите побарувања и исто така и на „Синохидро“, изјави денеска министерот за транспорт и врски Горан Сугарески.

Основната цел, како што потенцираше, е изградбата на автопатот која во ниту еден момент не смее да запре.

– Автопатот мора да биде направен. Има реализација на работите од 74 проценти и сметаме дека во периодот од година и некој ден автопатот треба да биде завршен, рече Сугарески, истакнувајќи дека една од клучните цели на анекс договорот е да не дојде до нарушување на стопанството и да нема шети за фирмите.

Првичниот рок за автопатската делница Миладиновци-Свети Николе Штип, во должина од 47 километри, беше 1 мај годинава. Вредноста на тој проект е 206 милиони евра.

Министерот Сугарески најави дека од понеделник ќе почнат разговори со „Синохидро“ за продолжување на рокот за изградба на автопатот Кичево – Охрид бидејќи, како што изјави, очигледно е дека сегашниот рок, 31 јануари следната година, нема да биде доволен.

– Дополнително ќе треба да се види и фискалната импликација која што би се јавила за изградбата на автопатот, рече Сугарески, одговарајќи на новинарски прашања.

Изградбата на автопатот Кичево-Охрид, во должина од 57 километри, според сегашниот договор, чини 374 милиони евра. Првичните проценки на надлежните институции покажуваат дека ќе бидат потребни дополнителни над 120 милиони евра.

Би можело да ве интересира

ДЗР: Одржувањето на магистралните и регионалните патишта во опасност поради сериозните финансиски предизвици на ЈП

Бочварски од Велес: Вложивме 1,1 милион евра за подобрување на локалната патна инфраструктура во градот

A1on

Сообраќајот на државните патишта во зимски услови, по наместа влажни коловози

(ВИДЕО) Новиот пат кон велешко езеро има променлива ширина, но во најголем дел таа е пет метри, тврдат од Државни патишта

A1on

Поради свлечиште во прекин сообраќајот на патот Крива Паланка – село Луке

Ана Ололовска

Нормализиран сообраќајот на патот Струмица – ГП-Ново Село

Ана Ололовска