Дизајнери од целиот свет испратиле идеја за етикетата на „Шардоне“ од Тиквеш

Од:

Над 250 идеи се пристигнати на објавениот конкурс за дизајн на етикетата на виното „Шардоне“ на Тиквеш објавен пред еден месец.

Избраното решение ќе биде објавено на 6 октомври на последниот ден од Skopje dizajn week што ќе почне на 1 октомври.

Како што информираа организаторите на манифестацијата, идеите се пристигнати од целиот свет, од Канада, Виетнам, Бразил..

Би можело да ве интересира

Трипуновски: Продажбата на македонското вино надвор од границите на државата е зголемена

Мицкоски: Регионалната иницијатива „Отворен Балкан“ е платформа за поврзување на регионот со светот

На македонската вечер организирана од Владата ќе се претстават над 300 винарии и македонски специјалитети

Франција: Полицијата ги разоткри продавачите на лажни премиум вина

Благодарение на СДСМ цените на грозјето се покачуваат гарантирано за 25 отсто, велат од партијата

МЗШВ: Производната цена на килограм „смедеревка“ 18,3 денари, а на „вранецот“ 20,8